.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معافیت مددجویان از پرداخت هزینه مصرف آب‌، برق و گاز
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: تمامی مددجویان از طریق سامانه امداد هوشمند نسبت به ارائه و ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز اقدام کنند تا از معافیت برخوردار شوند.

به گزارش شمال نیوز،  سید موسی عمادی ترکامی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت ، برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت هزینه مصرف آب ، برق و گاز در اسرع وقت شماره اشتراک کنتورهای محل سکونت خود را با مراجعه به آدرس soha.eamdad.ir ثبت  کنند.

 وی افزود: تمامی مددجویان از طریق سامانه امداد هوشمند نسبت به ارائه و ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز اقدام کنند تا از معافیت برخوردار شوند.

 معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی شرکت گاز برای ارائه خدمات و اعمال معافیت مددجویان، تصریح کرد: مددجویان تا پایان اسفندماه مهلت دارند تا انشعابات را در سامانه امداد هوشمند ثبت کنند.

وی از مستأجران تحت حمایت این نهاد ، خواست تا با ثبت شماره اشتراک خود  در سامانه امدادهوشمند، از مزایای کمیته امداد و تخفیف و معافیت آب، برق و گاز بها بهره‌مند شوند.

عمادی با اعلام اینکه ۷۱ هزار و ۳۵۰ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: این نهاد برای توانمند سازی جامعه هدف با برنامه ریزی مناسب خدمات مختلفی در بخش‌های عمرانی، درمانی، اکرام ایتام ، اشتغال، فرهنگی و سایر به آنان ارائه می‌دهد./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.